nabídka

Cíle kampaně:

Prodeje, Zvýšení povědomí

Věk fanoušků:

Děti, Teenageři, Mladí dospělí, Střední věk

Země publika:

Oboje

Pohlaví publika:

Všichni

Skleněné desky OnGlazz

Kategorie: Design a Interiér

Tuto kampaň spouštíme v příležitosti představení nového webu, nejdůležitější je ukázat a říct lidem o novinkách, které toto naše nové webové rozhraní přináší. Poprosil bych ve výstupech zmínit některé níže vypsané novinky a pokud se to bude hodit i ukázat, jak to na webu funguje nebo kde je případně naleznou.Jedná se o nový editor Mapy, možnost 5 fontů, deska orientovaná na šířku či pověšení na stěnu (minipolička a rámeček).

Podrobnosti kampaně

V propagaci by rozhodně MĚLO zaznít:

Novinky, které představujeme a jejich slevový kód.

V propagaci by rozhodně NEMĚLO zaznít:

-

Účty na sociálních sítích, které by měli influenceři zmínit:

https://www.instagram.com/onglazz/%20https://www.tiktok.com/@onglazz_cz

Vyžadované hashtagy:

#onglazz

Instrukce pro vizuální koncept

Jak na Instagram příspěvek?Jelikož se primárně jedná o dekoraci do bytu, bylo by vhodné, aby se desky nafotily někde ve Vašem interiéru (polička, koberec, stůl.. to je na Vás). Klidně se může jednat o sérii fotografií na různých místech a zkrátka s nějakým estetickým, zajímavým pozadím. Zároveň bychom byli rádi, kdybyste na první fotce byla Vy a jednu z desek měla například v ruce.Co se poté týče následného zveřejňování, rád bych Vás požádal, abyste označila náš IG účet (@onglazz) na fotce a zároveň náš profil také zmínila v popisku společně s Vaším unikátním slevovým kódem, a to hned v první větě. Ne všichni sledující dočtou popisky až do konce a aby měla spolupráce co nejlepší výsledky, je vhodné, když se o slevě dozví co největší procento lidí. Poté by stačila jen věta, že OnGlazz mají nový web, plný super novinek.Jak na Instagram sérii stories? (3-5 oken)Představujeme si napříkld unboxingové video, kde byste otevřela balíček s Vámi vyrobenými skly, příslušenstvími a představila to svým sledujícím. Doporučila desky jako dárek například k Valentýnu, Vánocům, výročí, narozeninám/svátku blízkých nebo dekoraci do bytu. Různých možností využití je celá řada, velmi oceníme Vaši vlastní kreativitu :) Zde by bylo fajn ukázat jak novinky na webu vypadají, fungují. Například prostřednictvím záznamu obrazovky s voiceoverem. Ohledně publikace bych rád opět zdvořile požádal o označení našeho IG účtu (@onglazz) a zároveň zmínku Vašeho slevového kódu. Prosím, na alespoň jednom story přidejte odkaz na naši webovou stránku (www.onglazz.cz).Jak na TikTok video?U tvorby videa bychom stejně jako u stories, chtěli zanechat důraz na produkt, nicméně v tomto případě budeme rádi, když popustíte uzdu fantazii. V něm byste představila desky svým sledujícím prostřednictvím kreativního videa (např. video, kde darujete deskami své blízké, crash test, poukázání na možnost využití OnGlazz v interiérovém designu, …) a doporučila desky například k Valentýnu, Vánocům, výročí, narozeninám či jiným událostem.Nakonec bych ještě rád zdvořile požádal, abyste do videa v textové formě umístila Váš slevový kód a odkaz na web. V popisku poté stačí označit náš účet (@OnGlazz) a přidat hashtag #onglazz.

Inspirace

O OnGlazz

Vyrábíme originální desky z broušeného skla, které si zákazníci tvoří na míru v mnoha editorech přímo na webu. Nabízíme dvě velikosti desek a k nim také několik druhů dekorativních stojánků či uchycení na stěnu. K výrobě desek používáme diamantové, extra čiré sklo. Tisk probíhá na profesionálních UV tiskárnách Mimaki. Jedná se o originální způsob, jak zvěčnit společný zážitek, vyznat lásku či upevnit přátelství.
0.00
Propagovaná značka
Seznamte influencery se značkou, kterou mají propagovat.
Název značky *
Webová stránka *
Příběh značky *
Popis kampaně
Seznamte influencery s podstatou vaší kampaně.
Služba/produkt který chcete propagovat *
Kategorie *
Popis kampaně *
Cíle kampaně *
Jasné zadání včetně vašich cílů pomůže influencerům soustředit se na správný způsob komunikace.
Vzhled kampaně
Vyberte fotku a krátký popis, který bude zobrazen v katalogu nabídek pro influencery
Krátký popis (max. 40 znaků) *
Obsah
Nepovinné
Co by v komunikaci influencerů rozhodně MĚLO zaznít
Co by v komunikaci influencerů rozhodně NEMĚLO zaznít
Vyžadované hashtagy
Účty na sociálních sítích, které by měli influenceři zmínit
Instrukce pro vizuální koncept
Nepovinné / Slaďte komunikaci s vizuální identitou značky
Popište, jak mají vypadat vizuální výstupy *
Plánovaný rozpočet na celou kampaň
Tato informace slouží pouze pro nás, abychom vám pomohli najít vhodné influencery
Částka (v Kč)
Propagovaný produkt nebo služba
Jakým způsobem influencer obdrží propagovaný produkt?
Hodnota produktu v CZK (stránka si bere 20% z ceny)
Zaplatíte: 
0.00
 kreditů Seenfluence
Publikum influencerů
Nepovinné / Jaké by mělo být publikum vašich influencerů?
Země publika
Věk fanoušků
Pohlaví publika
Jaké sociální sítě by měl influencer v komunikaci využít? *

Projevit zájem o spolupráci Skleněné desky OnGlazz

0.00
Vaše zpráva pro firmu *
Kde budete propagovat spolupráci? *
Kolik za spolupráci chcete? *
Adresa, kam chcete zaslat produkt
JMÉNO
PŘÍJMENÍ
Ulice a číslo popisné
MĚSTO
PSČ